Sjukhusbesök & kaskadspyor..

Dagen började med att jag drog omkull med min trotsiga dotter som landade på magen vilket gav mig en tripp till sjukhuset då det blev väldigt lugnt i magen som gjorde mig orolig.

Bebisen mådde iallafall bra men mitt blodtryck har gått bet till 91 över ?, minns aldrig det andra men det är otroligt lågt.

Väl hemma så fick jag ge upp tanken om att retuschera lite bilder till kund som planerat & agera mamma. Lillmonstret har spytt ner hela sängen i omgångar & blivit väldigt mammig så bu har hon somnat så sött i mitt knä hör efter många om & men.

Så jag kan inte låta bli att dela med mig av min favoritbild på min lilla skönining för det är ju trots allt en underbar bild även om den är gammal...


Kommentarer
Postat av: Nadja

SKönt att det gick bra. KRam

2012-02-09 @ 17:33:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0