Familjesöndag..

Idag går det bara ut på att mysa med familjen så jag passade på att gå ut och ta lite kort på mitt lilla hjärta mellan städningesruschen jag hade hemma nu innan Thildas Morfar kom på besök.

Passade även på att föreviga vilddjuret Selma, en rottis som tror ho är en gigantisk knähund ;) Min dotter får jag ju aldrig annars med på bild så det gäller att ta lite mera aktivitetsbilder för att få med henne och leka en hel del, passade på när farmor körde pilkan :)

Vi ska faktiskt ta familjekort här hemma vrje vecka på magen, lilla vilddjuret och min odåga och sedan skriva lite varje gång och spara tills nästa barn växer upp, det givna idag att nämna inför fotograferingen är väl att Whitney Houston dog inatt men nu börjar jag med denna bild på mitt lillmonster:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0