Mycket jobb nu...

Det blir väldigt lite bloggande just nu när man jobbar so jag gör. Det blir mer sen det lovar jag ;) Varje vecka sen den 15 augusti har jag kört ca 100 mil/vecka och jobbat ibland 12 per dag, då är man rätt död när man kommer hem och lägger sig helst med lilltjejen och myser innan sängdags.

På helgerna har jag dessutom tagit på mig ännu mera fotojobb så jag jobbar alla lördagar och har gjort sedan dess med ett x-antal sessioner per helg. i lördags var det barnfotografering i Stockholm för att sedan rusa hem och ha ett höstbröllop i Mellösa. Så gårdagen gick åt till att vara med familjen och städa hela huset som behövs när man ej hinner det i veckorna, denna morgon bar det av till Nyköping och jag satt och skrev detta 5 på morgonen, nu blir det kaffe. KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0