Godmorgon Tisdag!

Snart har jag jobbat klart alla mina veckor på skolfoto och då blir det en lång och underbar soooovmorgon kan jag lova. Är helt slut i kroppen det enda man gör när man kommer hem är att sova.

Idag ska jag få ihop först 35 stycken 9-12 åringar på en och samma bild sen 45 stycken 5-8 åringar som alla skall titta in i kameran samtidigt och gärna skratta, fixa det om ni kan! Har alltid varit morgoonpigg men nu är jag tusan slut i kroppen av att gå upp såhär tidigt för att sedan resa 20 mil/dag. Inte roligt alls.


Jag hoppas mig kunna blogga lite mer när det här väl är över för just nu har det varit lite dött på senaste tiden och jag har ju sååå mycket att berätta, det händer ju en hel här borta i huset men det får vi ta en annan morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Mthess

Ser framemot lite bloggande om erat hus framöver och allt annars med förstås. Du är verkligen värd en lång sovmorgon. Kram

2011-10-04 @ 07:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0