Imorgon är det maskerad..

Och gissa vad Thilda skall vara jo hon har bestämt att hon skall vara Mimmi så självklart har mamma ordnat det till henne :) Ska göra henne klar till halv 8 imorgon sen ska hon få springa in i studion så jag får föreviga hennes lilla outfit.

Imorgon är detockså dags för en barnfotografering sen ska det målas här hemma, möbler till att börja med sen blir det till att ge sig på lite väggar här hemma så jag får den ordning jag vill ha ;) Är det någon som börjat fundera på julklappar till sina barn? Thilda kommer ju få så mycket leksaker så jag har försökt övertala alla att handla lite större och dyrare saker tillhenne istället så slipper hon få 100 onödiga saker som jag ändå får slänga undan hela tiden.


Thilda ska få en kanelbulle ifrån Bombadill ifrån mig, hon har ju redan en muffins så det är lika bra att fortsätta trenden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0