Nyshoppat - Vårens outfit

Nu har amma handlat till sig själv för första gången på ett br tag och nu har mina underbara kläder ÄNTLIGEN kommit :) En svart jumpsuit och en väldigt lång kjol med hög midja som jag mer än länge letat efter kan jag säga. Det är ibland en förbannelse att vara lång med en mini midja för när jag ska köpa kjolar så är de alltid för stora i midjan om de skall vara hög midja på dom eller så är de för korta men jag tror mig slippa det denna gång :) Har även handlat ett par svarta shorts med hög midja från Gina Tricot för mina pengar jag vann på tispet så mig går det ingen nöd på just nu ;)
Detta är ifrån Nelly.se som dessutom har fri frakt och fria returer just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0