Idag skall det fotograferas möhippa.

Detta har jag att se fram emot, något som skall bli så skoj. Men först skall jag ner och fixa mina naglar igen så de är fina inför kvällen ;)

Igår var en underbar dag, först åkte jag till tidningen för ett jobb och sedan så blev det bio med mina älskade odåga som bara är för underbar (det gäller att passa på när man har barnvakt)


Pirates filmen blev det i 3D utan mina glasögon denna gång med det gick ju attans bra. Det finns nog ingen som Jack Sparrovv. haha (Och nej mitt dubbelv fungerar fortfarande inte, skyller på Thilda attans unge)


Sen en snackstallrik på puben, lite cider och kvällen avslutades i badkaret till Lady gagas nya skiva på högvarv, vilken kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0