Mina inlägg - borta!? :(

NU upptäckte jag att mina två senaste inlägg är helt borta, det var ju trist då ser det ju ut som jag ej bloggat på flera dagar :(
Jag skall faktiskt återgå till att mysa med min dotter som somnat på soffan, det är himla mysigt må jag säga att få sova lite bredvid henne.
Levererade en tavla ikväll som jag gjort i ordning till en arbetskamrat då han fyllde 30 år här ikväll, nåhot förvånad men ack så glad han blev. Det var bilder på hans 3 underbara döttrar så nu kan jag somna med gott hjärta :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja usch, nu är det vila och stillasittande som gäller - såå tråkigt!! Vi måste ses snart!



Kram

2011-03-10 @ 09:29:16
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0