Det var en sådan dag - EGO bild

Ida var det meningen att vi skulle ha modellfotografering jag och min praktikant men min käre modell ringde sig in sjuk. Attans bananer, vad gör man. Jo praktikanten behövde öva studiofotografering och vi var en modell kort så jag slängde på mig en gnutta smink och vi gjorde en fotografering med mig som modell. Det märks att man inte stått framför kameran på väldigt länge med tanke på hur jag presterade idag men roligt var det och lite annorlunda make up fick jag gott ora mig med.
Frågan var bara vad dagispersonalen tyckte när jag kom dit och såg ut såhär ;)
Fotograf: Amanda M
Make Up & Retuschering står jag för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0