Truckkort!

Igår fick jag reda på att jag mellan klockan 8-16:30 skall få ta truckkort på Fazer, bra planering där med Thilda kan man tycka, tur att jag har Frida så nära som hämtar tösen på dagis en timma :) Sen älskar ju Thilda att vara där och leka med Lovisa som tur är. Dock så fick Lovisa feber igår efter födelsedagsfirandet, lite trist så jag hoppas hon mår bättre idag.

Trött aom få är jag men jag skall banne mig inte ligga på latsidan, en kopp kaffe och sen skall jag leverera bilder samt sminka mig innan jag åker till dagis med lilltjejen och jobbet för att "plugga" :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, jag vet ;-) Men varför detta beröm? :-)

2011-06-13 @ 10:23:08
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0