Hatar sjukvården just nu - Gräv ner mig!

Jag har inga vackra ord som kommer ut ur min mun just nu. Inatt vaknade jag med 39 graders feber och kunde knappt stå på benen då jag får sådan yrsel. det slutade i en 4 timmars sömn på köksgolvet då jag ej orkade resa mig upp när jag väl satt mig. feber och yrsel kan jag ta men det jag inte klarar av det är mina förbannade höfter. Det är som att leva igenom min graviditet när den var som värst igen och jag blev beordrad sängläge.

I 4 års tid har jag haft problem med mina höfter i mer eller mildrare drag. Jag har sökt hjälp ett antal gånger och blivit hemskickad med ett sjukintyg och en drös med smärtstillande som gör en helt död. Nu har jag faen tröttnat. Efter graviditeten sa de att jag skulle besöka en naprapat, vilket jag gjort, en sjukgymnast vilket jag också gjort samt att det bara är foglossningen sedan graviditeten som härjar. min dotter är nu över 2 år och inte fasen har jag foglossning nu, nu får ni ge er!


Imorgon bär det av till vårdcentralen och förhoppningsvis så får jag denna gång bli skickad på utredning för jag klarar inte av att ha såhär ont, jag blir bara en ledsen och grinig människa som ingen vill ha att göra med. Så nu skall jag snyfta vidare här och hoppas att sambon kommer med värktabletter snart. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Jag har hört att man kan ha foglossningar länge efter en graviditet...

2011-06-22 @ 21:20:26
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Malin

Men lilla vän, det där låter inte bra! Hoppas du blir tagen på allvar nu, stå på dig och begär en utredning!!!



Stor kram!

2011-06-23 @ 00:31:17
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Jaha, ja då förstår jag... Hoppas dom tar tag i det nu då så du får veta vad som spökar.



Glad midsommar :)

2011-06-24 @ 08:01:51
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0