Lugn & ro idag?

Får vi se om lilltösen vill sova idag men tyvärr så har ni nog rätt. Vilka nattmaror jag kommer att ha, stackars liten :(
Blir inte mycket bloggande alls idag, mer bilder däremot som kommer upp på fotobloggen. Jag har idag fotograferat och stylat Sofie för en session, lovely! Haha ja roligt hade vi och bra resultat blev det så jag är nöjd.
Sen bar det av till att städa dagis, hann inte mer än hem och lagade mat till mig och lilltösen och nu har jag retuscherat två bilder så nu går jag och lägger mig i sängen för nu orka inte jag mer så pöss och godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Angelina hade ju en period på två veckor när hon hade nattskräck..mindre roligt ;-/

2011-01-14 @ 08:06:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0