Idag förlorade vi en ängel!

Idag lämnade ett änglabarn oss & jag kan inte göra annat än att skänka all min kärlek & försöka ge de kvarlämnade mer kraft & styrka att fortsätta!

Till alla er som förlorat ett barn eller känner någon som förlorat sitt, sänder jag min kärlek & önskar det fanns någon rättvisa i världen, föräldrar skall inte få begrava sina barn, bar
n skall få vara barn!
Min käre gamla vän jag beklagar verkligen sorgen och jag hoppas du har kraften att orka gå vidare kunde jag skulle jag göra det åt dig. Känner mig egoistisk som fäller tårar över detta då det ej är det minsta synd om mig men jag kan inte få bort klumpen i magen och jag har skakat som ett asplöv idag för jag tycker det är så otroligt hemskt när barn far illa. detta är den 3e saken som skett bara under denna vecka som har med barn att göra och jag vet inte riktigt hur man skall hantera en sådan situation.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men fy, så hemskt orättvist! :-(

2011-01-31 @ 22:19:26
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0