Sjuk sambo, modellfotografering och barnvakt.

Idag var det meningen att jag skulle fotografera en liten tös som tyvärr fått samma bekymmer som min smabo, ögoninflammation, det tror jag iallafall så dagen slutade med att sambon låg däckad till klockan 16 idag och Thilda stannade kvar hos farfar och farmor där hon är även ikväll så jag hade inte den blekaste aning om vad jag skuke göra.
Hämtade min portabla bakgrund som jag har beställt och kidnappade stackars Sofie min lilla Eskilstuna ballerina. Detta resulterade i en hel del lek med våfflat hår och slutade med många skratt vietnamesisk mat och en del modellbilder som nu ligger ute på min fotoblogg.
Kan garantera att jag kommer börja sminka mig med vit eyeliner för det var attans snyggt kan jag lova!
Nu skall jag faktiskt ta och lägga mig i sängen för imorgon så bär det av till jobbet, riktigt roligt va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0