Nu bär det av till Tunapark..

Och där skall jag stå hela dagen och se glad ut med all min fotograferingsutrustning, det skall bli spännande. Håller på att plocka ihop för fullt här, hoppas väl att allt skall gå bra idag. nu ska jag bara få upp sambon så han kan leka med lilltjejen så jag får något gjort. Det skall packas och gås igenom all utrustning och så måste jag såklart göra mig själv snygg så man kan vara representabel sen skall jag hämta upp både Frida och Sofie som hjälper mig idag, man tackar man tackar :)
På återseende vi ses på tunapark!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gick allt bra idag gumman?? Jag hade inte ens sportmössa till tid över idag för att besöka dig där ute.. ;-/ Kram

2011-02-27 @ 19:57:28
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0