Mina bilder var i tidningen idag...

Det var ju en fin överraskning. Både i eskilstuna kuriren där katten baccardi gjorde en fin entrè och i VLT där min modellbild på Sofia från hallstahammar var med från höstens alla bilder som togs, det var ju ett stort plus för dagen.
Min kära väninna Malin fyller år idag, gamlingen ;) längtar tills fredag när vi skall träffas allihoppa igen det var så himla länge sen nu, skall spana in matsedeln bara och spåna på en bra present till tösen.
Sen kan jag avslöja att nu när jag har många bollar i luften så har jag även två små/stora hemligheter på G och ingen av dom har med alla hjärtans dag att göra, det ni :) Men det kommer hända saker till våren kan jag säga. Skall nog ta tag och börja blogga lite mer har varit så mycket med hemsida donande och fotografering i övrigt så det har inte riktigt prioriterats.
Hemsida ja, just ja har ju gjort klart min hemsida, kom gärna in och kika på den:
www.kristin-photography.se
Där kan ni finna många fina bilder och erbjudanden :)
Nu hägrar fotbollen här.
PÖSS!!!
PS, varför hoppas alltid min text ihop som en klump för!?!? DS

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan du så kika förbi efter kl 18 ikväll så tar vi sällskap till stan sen! :-)



Kram!

2011-02-04 @ 08:55:20
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0