Thildas citat:

Jag berättarv för Thilda att vi skall köpa katt varpå hon svarar: "Den ska ha fyra ben, svarta ögon, vara en tjej och heta ROSA!"

Thilda vaknade imorse och kikade ut över den vita grannbygden: " Åhh mamma det snöar då kommer tomten och man får godis & pepparkakor"


Jari var på stan med Thilda som sa att vi skulle kolla på en stor gran (den på torget), vi kommer till torget och hon säger "Åååh, till mig! Men jag är så liten, jag kan inte bära den. Pappa du kan!"


Sen bara så ni vet så vill hon få en stor bror som heter Per! så det så :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Haha! Såna underbara kommentarer!

När Liah börjar prata ska jag fixa en anteckningsbok endast för hennes kommentarer och prat. Så härligt! :)



Hoppas allt är bra med dig! Och med magen. :D

2011-12-08 @ 19:14:04
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0