Förvärkar - Usch

Har börjat fått förvärkar, något som inte känns så bra just u men får ringa till min barnmosrka på måndag och höra vad jag skall göra. min mardröm vorre ju om detta eskalerade så man får åka hem och äta samma tabletter som senast för att sedan ligga i sängläge i 10 veckor eller i detta fall 20!!!

Usch inget jag vill genomleva men men jag får vänta att se vad som händer men tanken har ju slagit mig kan inte säga annat.


Har handlat alla julklappar nu iallafall så känner mig riktigt nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Knip och slappna av, har du testat avslappningsband?

De fungerar bra. Mental avslappning som gör att du slappnar av.



Kram och hoppas du slipper ligga i 20 veckor till

2011-12-17 @ 23:18:17
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0