Thilda har skrivit en önskelista på sin födelsedag

Och när jag kommer hem skall jag dela med mig av den men det mesta går att köpas på Baby Smart så ett presentkort sitter ju inte helt fel det heller ;) Hennes mor skall köpa världens sötaste liten docka till henne då hon hört att det ryktas att farfar och farmor kommer att köpa en vagga till tösen och Thilda äskar att leka med dem på dagis så hon skall faktiskt få en docka. En VETTIG docka inte en bebis, usch! Ratar!
Nu ska jag åka till jobbet denna underbara måndag när alla andra är lediga men inte jag, kul va?! Har en hel del arbete att se fram emot denna vecka då jag kört ett antal fotograferingar denna helg från fredag till söndag men attans så skoj det var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0