Stumpen talar ut ;)

Idag blev jag upprings av läkaren för en tid att kika på min fot. åkte dit ifrån jobbet och fick såklart sitta i 45 minuter innan jag fick träffa läkaren, suck. Sen blev jag skickad på röntgen för att de skulle kika ytterligare på min fot då de hade funderingar på att något inte stod rätt till.
Väl där fick jag åter igen sitta i 40 minuter innan jag kom in blev röntgad och det visade sig att inget var brutet men förmodligen en liten spricka så jag blev hemskickad och skall bara ta det lugnt. Med detta sagt så åkte jag till jobbet och fortsatte jobba.
När jag sedan kom hem med Thilda så ringde läkaren upp mig och frågade om jag brukade ha ont i fötterna? Ja sa jag det har jag väl alltid men jag går mycket på jobbet. Då kom nästa fråga om jag hade skadat foten något innan. Ja det kanske jag har tänkte jag och funderade på vad i hela friden han undrade det för. Nu visar det sig att jag blivit ivägskickad till ortopeden med mina röntgenplåtar då något inte ser ut som det ska på plåtarna, wtf!?
Det är något fel på min fot eller fötter det får vi väl se, tänk vad som kommer fram när man minst anar det. Hade jag ej varit inne för en röntgen på måndagens skada hade de nog inte funnit vad det var för fel så nu är jag fundersam vad som händer härnäst då jag inte tyckte det lät så bra när han började prata om operationer och grejer beroende på vad de finner hos ortopeden. men jag vet ju hur läkare är så förhoppningsvis är det inget fel alls utan de är bara extra försiktiga. Usch nu blir det till att vänta :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0