Jag blir rörd!

Sitter här och läser en gammal väns blogg som jag lärt känna för sisådär 5-6 år sedan som han nu sa :) och numera är vi kollegor då jag ej modellar så mycket som jag gjorde innan utan har bytt sida och står nu mest bakom kameran.

Han har skrivit ett inlägg och hyllar mig i sin blogg, något som jag VERKLIGEN uppskattar d detta är en fotograf som jag känt mig inspirerad av och som jag ser upp till.
Nu vet jag att jag självklart måste utveckla mig mer och lära mig nya saker men det är roligt att på så kort tid känna att man åstadkommit något, det sporrar en att fortsätta :)
Thomas Lönnström

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ja juste. Jag såg den men har missat att svara. :P Men jag och Adrian kommer, Andreas jobbar.

2011-04-27 @ 12:55:13
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0