Vad står på agendan idag då?

   Till att börja med skall jag duscha sen väcka tösen som ska på vidare inskolning på dagis idag. Hon har så roligt på dagis riktigt kul att se henne så glad hon bara rusar in när man kommer med henne dit ;)

   Ska ringa en massa samtal idag, jag som hatar att prata i telefonen när jag måste planera saker :) Ska ringa chefen, banken, fota 1 års session och planera bröllopssession. Dricka en hel massa honungsvatten för min hals & ringa ännu mer samtal. Det blir en livad vecka det här men först duschen!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Skönt att de går så bra med inskolningen! =)

2010-09-13 @ 09:47:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0