Usch för tidiga mornar...

   Då bär det av upp tidigt denna vecka och idag ska tösen till dagis för sin första heldag, får se hur det går.Tror hon håller på att bli sjuk stackaren. Hon höll på att skrämma livet ur mig inatt när hon vaknade och jag har aldrig hört det ljudet ifrån henne. Var tvungen att sitta och lyssna om hon andades som hon skulle för hon lät verkligen inte som hon ska. Förmodligen är det slem som hon fått i halsen och ej fått bort därav att hon vaknar och låter sådär, det va hemskt. Lätt att försöka lugna henne när man själv blir helt uppspelt för man tror att det är något hemskt som händer med stackaren och man kan inte göra något åt det.

   Nej det hoppas vu hon slipper, ska strax plocka upp henne för att åka till dagis som sagtsen får vi se hur hon mår den här veckan. Nu är min "datatid" slut som jag satt upp, en snabb visit på FB sen ska jag göra mig klar här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0