Thilda bet mig - Den Spjuvern!

   Bara så ni vet så är min dotter ett monster, ett litet ett ;) Har varit hemma hos Malin idag för att göra en sminkbild då modelln jag skulle fota idag hoppade av igår kväll. Attans bananer!!!

   Så idag har vi fotat påfågelöga och firat farmos som fyller hela 49 år idag, GRATTIS!!! Nu blir det till att lägga tösen då klockan är efter 19, lägga upp bilderna jag tagit på gravidmagesessionen, min första manliga modell & påfågelögati9 datorn för vidare redigering. Sen blir det filmkväll med sambon ;)

   Kan även meddela att jag är kvar i tävlingen från Hallstahammarträffen där man tävlar om 2 blixtar som juag är i STORT behov av just nu. Den sämsta placeringen just nu skulle vara nummer 7 men vi håller tummarna för att jag tagit bättre bilder än så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0