Som vanligt..

   Hinner jag inte blogga om det jag vill men jag ska, måste bara plocka ner en boll eller två ifrån de jag har i luften ;)

Uppe tidigt idag, ska iväg upp till Stockholm denna morgon för årets kick-off på Make Up Store inför den stora visningen på Berns som jag sen skall kika på. Får se om jag får med mig kameran eller ej ;) Skulle vara roligt. Thilda får vara med farfar idag men det är en dag imorgon också och då hinne rjag vara med tösen.

   Känner mig riktigt laddad denna morgon trots att jag har alldelels för mycket att tänka på. Men det är ju jag i ett nötskal. Ser fram emot att få se höstens kollektion samt träffa alla från huvudkontoret i Stockholm som jag haft så mycket kontakt med den senaste tiden. Så får vi se vart det leder men nu till makeup rummet för här skall sminkas efter frukostne.

   Wish me luc, PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Lycka till tjejen! Det går nog hur bra som helst! Kram

2010-09-02 @ 11:23:27
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Hittade precis hit, vilken söt blogg du har =)



På kärt återseende!

Hoppas du får en trevlig kväll =)

2010-09-02 @ 20:25:01
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0