Min bättre hälft fyller 30 idag!

   Idag fyller min älskade hela 30 år men han ser inte ut att vara en dag över 18 ;) Det om ASG får välja då han alltid får visa legg när han lmnar in tipset eller köper snus. Det är ju lite kul medans en annan aldrig får visa legg, jag är nog en gammal nucka redan :)

   Brukar alltid skriva att detta är en av favortibilderna och det är det också men det är den enda bilden jag faktiskt tagit mig tid att ta på karln också :)

   Nu har inte jag tid med er skall laga middag och städa här.

   PÖSS!!!





Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin

Grattis till honom :)

2010-09-10 @ 17:37:33
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Monster PiLi

GRATTIS-krama goa Jari från mig.. och hoppas han har haft en härlig dag med sin fina familj...:)



Massa kramar från "trött-i-luvan-monstret!

2010-09-10 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0