Make Up Store Produkter - Gratis är gott!

   Ett skepp kommer lastat som jag skrev ;) Fick hem mitt smink idag och nu skall det testas grejer. Blemish & Spot remover samt Brightening Serum är två av de produkter jag skall recensera här på bloggen genom att demonstrera dom på min hy, första bilden tagen idag :)



Några av produkterna förutom de två förstnämnda:

Eylash - Longpeak
Tribrow
Lippencil - Russian
Cover all mix
Foundation - Milk
Blothing Powder
Recenseras
Dual Foundation - Berlin
Brush Pipe
Sparkling Powder - Frosted Silver
Recenseras
Lipstick Sealer Recenseras
Neutralizer Yellow Recenseras

Gratis är gott!!!


Kommentarer
Postat av: katta

åh..vad roligt! vill vill vill

2010-09-24 @ 09:57:12
Postat av: therese

Åh, såg att du var en av de som var kvar i hallsta-tävlingen, du borde vinna =) håller tummen



Ahaaa! Jaa, jag skickade in, deadlinen var söndag för två veckor sen. Vet nog att jag fick med iaf en bild, men ingen aning om vilken (skickade in 2 bilder till tema mode & 3 till tema svartvit)

& att jag gissar att en är med är för att jag fick ett mail om att de behövde en bild på mig, vilket stod att man behövde om man blev publicerad, så det är ju kul =) Spännande att se vilken som kommer med bara, haha!

2010-09-24 @ 22:35:48
URL: http://operfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0