Nya visitkort!

  Har idag ränt runt överallt, varit i studion, fixat visitkort, levereat gravidfoton och bröllopsbilder OCH fått 2 nya jobb, jippie! Imorgon är jag egentligen ledig ifrån allt jobb men jag har såklart ordnat så jag jobbar extra på Make Up Store bara för det så idag planeras smink. Har ju köpt mig lite nya produkter som skall invigas ;)

   Har precis avnjutit en portion med sushi och skall nu njuta med lite glass i sommaren och känna att jag gjort ett otroligt bra jobb idag med tanke på den responsen jag fått, känner mig riktigt lyckligt lottat att jag får hålla på med det jag gör :)



Detta är mina nya visitkort som jag snart skall beställa. PÅ baksidan skall jag nog ha en bild på mig och kanske en prislista elr vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: katta

me like ;)

2010-10-07 @ 21:54:15
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Supersnyggt!

2010-10-08 @ 10:01:08
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Malin

Det där blev schnygglo! :-)

2010-10-11 @ 13:02:00
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0