När det skär i hjärtat vet man att man lever...

   Jag älskar alltid att jag har blivit förälder det är det största som finns i livet men ibland börjar jag fundera på om jag har sådana här dagar för att jag ÄR förälder eller har blivit. Jag är blödig, det är en blödig dag. Detta innebär att jag just för tilfället sitter och tänker alldeles för mycket på människor jag saknar som jag känner att jag åsidosätter litegranna nu då jag har så otroligt mycket att göra och det skär i hjärtat.

   Jag jobbar så mycket just nu för att jag ska nå ända fram till min dröm vilket betyder att jag kräver väldigt mycket av min familj, det enda Jari får höra när han träffar mig är all min planering och våran egentid kan vi glömma för den finns inte. Thilda får inte all den uppmärksamheten av sin mor som hon förtjänar men dessto mer av sin farmor och farfar som tar mer hand om henne just nu än vad jag gör känns det som.

   Hur kommer sig detta nudå, jo för att nå sina drömmar får man ibland offra en del och just nu offrar jag ALL min tid åt min dröm som blir verklighet om ett par veckor. 

   Så till min bättre hälft och husgud som ändå aldrig läser det här, mina syskon och mor i norge, syskon som aldrig hör av mig i Katrineholm, far och sol, mina modellmammor, Puffen och Niffert. Jag lovar det kommer att vara värt det i slutändan då jag får göra det jag vill av mitt liv och ändå få tid till er. 

   Glöm inte bort mig nu bara för jag har inte glömt er!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Du är inte ensam. Vi klarar detta <3

2010-10-20 @ 16:16:23
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Nadja

Kommer aldrig glömma bort dig! Du kämpar och de vet vi och vi hejar fram dig till mål vid sidolinjen :)

2010-10-20 @ 17:00:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Puffen

Kommer ALDRIG glömma dig, men jag måste medge att jag saknar dig med hela mitt hjärta!! Jobba på med drömmen så jag får träffa dig snart!! puss!!!

2010-10-20 @ 17:03:28
Postat av: Emelie (Little Sis)

glömmer dig inte, det vet du gumman..

vi saknar dig lika mycket, och svider i hjärtat då och då för att du inte har tid, men unnar dig detta!

love you.

2010-10-20 @ 17:06:30
Postat av: Bigsis

Om man inte tar tiden till att göra något man vill, när skall man gör det då? Gå och vänta leder inte till ett gladare liv, med en gladare familj.

Men glöm inte bort att gå ifrån (allt: barn, familj, jobb)och andas ibland...

annars spelar det ingen roll hur mycket du försöker hinna med jobb och familj.

2010-10-21 @ 12:49:00
Postat av: Malin

Älskade vän, det är klart jag inte glömmer dig! Jag unnar dig detta fullt ut och håller tummarna för att du når dina drömmar fullt ut!



Som sagt, i maj är jag all yours! ;-)



PUSS!

2010-10-23 @ 16:09:04
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0