Inte min dag idag...

   Vaknar upp och det känns som om jag blivit överkörd av tåget, får meddelande ifrån min bokade modell på söndag för ett event mitt i centrala Eskilstuna, hon ligger på sjukhuset, nyopererad och dan och kan såklart inte komma på söndag, stackare. Då står jag HELT utan modeller på söndag, skulle varit två. Min andra hälft som jag planerar stort med här i världen eller i Eskilstuna iallafall, hon ligger sjuk som en bäver och frossar så henne lär jag nog inte heller se röken av denna vecka tror jag.

   Vilket innebär, inga flyers, visitkort, eller andra tillkännagivanden den här veckan, himla trist. Vad gör man då. Suck, jag orkar inte tänka alls på det här just nu skall jag lägga mig i sängen och känna av att tåget körde över mig igår och hoppas jag vaknar med sprudlande ideer och med en glad Jacqueline som skall ställa upp och modella för mig idag, hoppas bara inte det går åt hädan med :(

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men vad tråkigt! :-( men jag tycker du är lite elak nu.. Jag har ju faktiskt sagt att jag kan ställa upp!

2010-10-27 @ 10:40:55
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

M

2010-10-27 @ 12:09:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men då kanske du ska berätta detta för mig och inte säga att allt är okej och att jag ska komma så fort jag är klar och att du ska höra av dig ifall vi kunde ta sminknigen inne i stan..



Istället för att skriva att båda modellerna inte kan längre varav att den ena inte ens vet om detta..

2010-10-27 @ 12:14:13
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: madelojni

Imorgon är en annan dag, min vän! Vi tror o hoppas på den istället :-)

2010-10-27 @ 18:22:23
Postat av: London fashion!

Hej fina du!



Kika gärna in i min London bloppis, där jag säljer DESIGNER( Pierre Hardy, Carvela etc.) och HIGHSTREET (Topshop, River Island, Zara) kläder, skor och accessoarer från London.



Allt är on trend, i nyskick och till fantastiska priser!



Ha en fortsatt fin dag:)

2010-10-28 @ 17:19:45
URL: http://londonbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0