Hemma med Thilda idag..

   Idag är en mysig hemmadag med den nysande, hesa och icke att förglömma hostande Thilda. Hemma från dagis är hon bara för att hennes mor vill kunna vara med henne denna dag. Tänk om hon kunde vara lite bättre i kroppen bara, tänkte gå till lekparken med henne men vet ej om jag tycker det är en sådan bra idè när hon låter som hon gör här.

   Men mysig är hon, ska sitta i knät och ger mig leksaker för fullt här som jag ska leka med. Leksaken hon fick när hon var sjuk i måndags är ju favoriten ;) Just för tillfället är det mammas kvitto som gäller.

  Nej nu blir det mor och dotter tid, vi höres sen!

   PS, om ni undrade vad jag gjorde igår så tycker jag ni ska gå in HÄR! Skänk mig gärna en kommentar eller två. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0