KISS - Keep it simple stupid!

   Bästa kommentaren idag och jag fick mig ett gott skratt, det tackar vi för. Vad som är mindre roligt är att jag förmodligen inte kommer att äta en räkmacka på en lååång tid. Ligger hemma och är sjuk nu, dags för det när alla andra blir sjuka fam och tillbaka hela tiden. Snuvig och dann men tur att man har farfar och farmor tvärs över gatan som kan ta hand om lilltösen iallafall det tackar vi också för idag :)

   Åter till en rolig sak innan jag får matlåda här är att jag iallafall såg att två av mina bilder blev publicerade i årsboken, boken som alla sveriges fotografer kan skicka in sina bidrag på bra bilder och få publicerade. Jätte kul. dessa två var det som kom med, två av mina favoriter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0