Idag var det lek med liten Anna i studion :)

   Idag har inte man haft en bra morgon men det är inget jag orkar dra upp nu för nu är jag för trött och ska släpa mig ner och gosa lite med älskade i sängen, imorgon bär det av med NYA bmw´n ;)

   Jag måste ändå få bjuda på charmören Anna som jag släpade ner till studion idag då hon dansar jazz så ville jag ha lite dansposer. Inte nog med att virrpannan fick ge sig ut i snöovädret en extra gång med cykeln då hon glömt alla kläder så bjöds det på en del plijbilder men jag bjuder bara på en denna afton för mer orkas inte redigeras :) Har ju en del att göra til helgen då vi ska visa lite bilder på invigningen så. Men här har vi, the one and only, Anna:

  





Fotograf & Make UP Artist är som vanligt jag :)


Kommentarer
Postat av: Niffert

Go Anna, go!

2010-11-10 @ 23:00:22
Postat av: Anneli

Fina bilder :)

2010-11-14 @ 15:42:30
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0