Full helg var det :)

   Då var denna helg över. Hände en hel del denna helg kan jag lova och kul var det. Igår fotade vi våra stackars modeller på stan. Är lite roligt såhär i efterhand att höra vad folk faktiskt säger när de går förbi oss på stan. En kommentar var "Åh mamma titta hon ska gifta sig" medans en annan löd "Vad larvigt att stå på stan och fotografera när det finns studio att fotas i". Jag hade lagom roligt åt det här kan jag säga :)

   Det en del inte verkar förstå är att jag kan inte stå i en studio och fotografera för att dela ut flyers till människor, blir lite svårt när människorna inte ens vet att studion existerar och reklam i tidningen är dyrt.

   Usch jag hoppas verkligen inte jag BARA får stå i studion och fotografera senär så ju otroligt mycket roligare att stå utomhus och fotografera då bilderna blir mer levande och man får ut mer av fotosession. Fast å andra sidan så är det underbart att få fotografera vilda små barn och spädbarn i studion med, bästa som finns och det är sååå mysigt.

Nej nu skall jag gå och lägga mig brevid min älskade och kolla på EMA!!!

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad kul att det verkat gått bra med modellfotningen på stan! Hoppas nu att ni får massor med jobb framöver :)

2010-11-08 @ 13:55:24
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0