Wops!

   Den här dagen blev ju INTE direkt som planerat. Vaknade vid 9 då tösen ville komma upp och passade på att ta ett bad med produkter från den underbara affären LUSH som jag funnit i Stockholm. Thilda fick också komma ner en stund och jag kan lova att var jag inte blöt innan jag la mig i badkaret så var jag det efter för hon skvätte vatten precis överallt!

   Sen bar det av till stan med trötta jag och min lilla familj. Jag skulle till tandläkaren, otrevliga människa jag var hos, usch säger jag bara. Inga hål fann de och jag behöver ej komma tillbaka på 18 månader så jag är nöjd.
   Då Thilda ej vill sova när vi vill trots att hon är så trött så passade jag på att köpa flytande alvedon till henne så hoppas jag att det går bättre att lägga henne sen.

   Då till dagens wops, efter att vi kommit hem här strax efter 13 en bra start på dagen tänkte vi att vi ÄNTLIGEN skulle kunna lägga damen som vägrat sova och la oss själva en timme, var planen för vi vaknade för 10 minuter sen hela familjen. Det var den eftermiddagen det :)

   Thilda är det liv på, överallt är hon och bluddrar för fullt så nu ska jag låta Jari duscha här efter frisörbesöket. Det ramlar småhår överallt så han ska få duscha så skall jag ta och ge lilltösen lite mat sen ska jag retuschera bilder som ni ska få se ikväll och berätta om gårdagens uppgift på sminkskolan ;)

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt o höra att man inte är ensam! Jag blir galen om det ska fortsätta! =/

2010-05-08 @ 17:12:16
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0