Tänder & syssling, allt på samma dag!

   Idag händer det mycket i Thildas lilla liv. hon satt här brevid mig och var allmänt grinig när jag hörde ett mycket underligt gnisslande ljud ifrån tösen. Hon har ju fått två tänder i överkäken som ploppat fram idag så hon gnisslar ju dom emot varandra. Lilla sötnosen.

   Jag är inne på min tredje dag med konstant huvudvärk, känns som en ren baksmälla faktiskt och det är inte något av de roligaste jag gjort i mitt liv. Så skolan idag var kämpig men jag fick bra betyg så jag ska bara hålla tyst.

   Nog om det idag föddes enliten Melissa en syssling til Thilda. Det är Thildas gudföräldrar som fått en liten tös.

                                                                    Tid: 06:14
                                                              Vikt: 3350 gram
                                                                 Längd: 52 cm


   Och fort gick det, de åkte in 04:35. Hon hade brottom ut den tösen. Och vet ni vad jag hade rätt, IGEN! Hon fick ju en tös ;) 



Titta en av de få bilder på mig och tösen, önskar bara att jag var lite vackrare denna gång. Detta är taget förra helgen när Thilda var hos sin gudfar som fyllde år och se vad hon dona med sina tänder här.


Kommentarer
Postat av: Mthess

I morgon ska jag och barnen åka med mormor till Parken Zoo.

2010-05-21 @ 20:38:58
URL: http://www.famskarp.blogg,se
Postat av: Malin

Men det är ju en jättefin bild! :-)



Vilket datum skulle du ha ditt slutprov? Ville du ha med mig då?

2010-05-22 @ 15:00:08
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Bigsis

Vad fin hon vart i klänningen, hennes moster har en himla bra stil.....

2010-05-24 @ 10:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0