RIFO - I love it

   Nu har jag precis gått upp här och hör att lilltösen också är vaken, nu är det bara att sparka upp sambon för vi skall till RIFO idag.

   Riksmästerskapen i foto skall det då vara! Jag själv har inte fått en enda bild för visning men vad gör det jag hade ju precis börjat fota och hade inte räknat med det heller, såg däremot att en ifrån klubben skall få diplom för sin bild så jag är lite nyfiken på vad det kan vara för något. Jag får bara önska att jag kan få till bättre bilder till nästa år som kanske kan komma med.

  Just nu skall jag försöka skicka in bilder till årsboken och hoppas jag får en publicerad det skulle ju vara skoj.

   Sen i sommar skall vi både till Öland och Norge och då skall det minsann plåtas så jag har något att visa när jag kommer hem sen. Nej nu blir det frukost sen skall det packas kamera och bege sig är så laddad nu för detta skall bli skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0