Modellfoto - Jacqueline på Hallstahammarträffen

   Jag tycker denna gång att ni inte kan säga annat än att denna bild är otroligt vacker!!! En bild från träffen idag på Hallstahammar där jag och min väninna Anja varit på för att bygga upp vår portfolio som make up artister. Och jag även som fotograf då såklart då jag tagit denna bild men Anja har sminkat modellen som i detta fall är underbara Jacqueline som ställt upp på våra upptåg.

  Tack ni underbara människor som gjort min dag!!! ni är guld värda och änglar i mina ögon!



Jag hatar nätet dock för när man överför bilder som man retuscherat så ser bilden betydligt mer gul ut än vad den EGENTLIGEN är, tänk på det för bladen och Jacquelines ögon är gröna på denna bild. Så lycklig över att jag kalibrerat min skärm så det blir rätt när jag beställer hem bilerna:

Foto: Kristin Lundberg, jag
Make Up: Anna "Anja" Prigoda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0