Min efterlängtade 3 timmars nap äntligen här!

   Det var en lång skoldag idag. Vi sminkade fram det ljuva 90-talet, det var en intressant trashig look. Skall försöka få ut en bild och lite info om det sen men nu skall jag ta min efterlängatde powernap som brukar bli på ett par timmar. Är helt slut efter skoldagarn här men det går bättre på skolan så det känns bra.

   I spöregnet på vägen hem däremot passade jag på att köpa lite glitter och lösögonfransar till morgondagens tema som är "glitter & glamour"! Det ska bli sännande jag hoppas det blir bra det jag tänkt att göra, behöver ju lite extra bilder att demonstrera som portfolio på fredag ;)

   Mitt kit med mineralpuder försvann under mystiska omständigheter, efter att ha anlitat CSI så fann vi paketet väl gömt in under soffan där Thilda har sin privata stash!

   Nu kom farfar över för att ta hand om lilltösen när Jari skall gå till gymet och Thildas dumma mamma skall gå och lägga sig för att sova som sagt. Vi ses åter om ett tag.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0