Jag ger UPP!!!

   Fy tusan vad trött jag är på allting nu, när jag precis skulle fästa mina 3 förbaskade sista pärlor på mitt assnugga halsband jag gjort som jag ska ha på en av fotosessionerna i Hallstahammar vad händer, jo då släpper knuten i andra änden och alla pärlor faler ner i soffan. Jag blir så förbaskad rent ut sagt en timmas slit till vilken nytta.

   Ingen sminkning blev det idag heller och inga visitkort gjorda så nu är jag arg. Jag som skulle ha bilder tills imorgon nu känns inte morgondagens möte något bra alls men vad ska man göra. Det är bara att bita ihop. Så nu släpper jag allt och går och lägger mig och hoppas på att min blogg sätter igång nästa vecka för just nu är det kört vad det gäller mitt bloggande. Men vad gör det, det är ju ändå ingen som läser den här blaskan i vilket fall så.

   Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Madelojni

Hoppas din sömn blir bättre än den här dagen iaf ;) Kram godnatt

2010-05-27 @ 22:30:22
Postat av: Sanna Ek

Hoppas det är bättre imorgon! Kram

2010-05-27 @ 23:38:20
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Monster PiLi

Upp med hakan, gumman...

Livet är som en påse.......

Tomt o innehållslöst om man inte fyller det med något...:)

Tänker på DIG/ER även om jag inte syns eller hörs..



Massa kämpa-på-kramar och pussa "juvelen"!!!

2010-05-28 @ 00:26:26
Postat av: Emeli

Jag läser! :)

2010-05-28 @ 07:48:00
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0