Hinner ju inte blogga :(

   Eller hinner och hinner är helt fel ord. Om man har problem med huvudet och smärtan sitter bakom ögonen så är det kanske ingen vidare bra idè att sitta framför datorn. Känner mig lite rolig när jag vaknar här dock för det känns som om man går på nedåttjack nej usch det där är helt fel ordval, nedstämd, dyster, däven, trött eller sjuk helt enkelt. Jag känner mig låg och långsam, seg i hela kroppen och är inte speciellt pratglad av mig utan sitter mest i ett hörn och tar det lugnt. Helt OFF helt enkelt , haha.

   Ska försöka komma ut lite idag och få lite luft, tror det kan behövas få ta med mig min bättre hälft så skall nog det gå bra. Det är så lugnt och tyst nu här hemma när alla sover så jag njuter av tystnaden det enda jag hör är kyrkklockorna borta vid Kloster kyrka.

Lite roligt att se hur djur reagerar när man mår dåligt för Kåkå och Mimmi följer varje steg jag tar. Jag får inte ens gå på toaletten själv får då skall minsann Kåkå med och vara social. Och Mimmi gör mig alltid sällskap i soffan och kelar för fullt. Nej nu skall jag in i duschen och hoppas på att detta är en bättre dag än igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0