Hårdagar på skolan:

   Förra veckan hade vi ju hårdagar på skolan, då var jag inte tillräckligt frisk för att orka sitta upp längre perioder. Inte för att jag kan påstå att jag mår bättre nu då det snurrar i huvudet men hellre snurr än värk ;)

   Läraren visade 4 olika frisyrer som vi testade, det är ju bra att kunna några snabba om man får lite brottom och måste ordna en frisyr fort. Jag har en hel del flätfrisyrer som ni kommer att få se fler bilder av att skåda till helgen kan hoppas men nu åter till detta.

   Nu kommer jag inte berätta hur vi gjorde utan med ha punkter så jag vet hur vi gjorde för att kunna göra dom nästa gång.

   Första frisyren är riktigt rolig, en teknik där man använder "större" hårnålar för att få fram små små små änglalockar eller denna pudelfrilla. Andra är en utbakad fläta som går runt hela huvudet, krävs långt hår. Tredje, knepet är att tuppera för att få till "två" bågar över hela huvudet och sista frisyren handlar helt om att "tvinna"!


Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt coola frisyrer! :-)

2010-05-25 @ 21:10:47
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0