Feels like a zombie, walks like a zombie maybee I am a zombie...

   Då var ma uppe med tuppen, jag iallafall Jari är lite segare. Sitter och dricker honungsvatten då det skall vara antiflammatoriskt. Ska göra oss klara för att bege oss till skolan här.

   Känns inte som någon höjdare kan jag säga. Min bästa tid på dygnet då jag mår som bäst är på kvällarna då jag är full av energi, förmodligen eftersom jag fått i mig all medicin och värktabletter som jag skall ha för dagen. morgonen däremot, fytusan säger jag bara. Att inte få äta sina tabletter på hela natten, eftersom man sover såklart gör sitt för kroppen. Jag känner mig som en vandrande zombie och gör inte mer än jag behöver. Är så glad att Jari följer med till skolan idag. Inte för han har något val när det är han som skall sitta i make up stolen ;)

   Jag får sällskap varje morgon i varje fall, någon som känner hur jag mår tror jag för Kåkå är mig hack i häl och pratar för fullt när jag går förbi. Lite mysigt att bli så uppvaktad såhär på morgonen.

   Nej nu skall jag försöka få upp odågan här så vi slipper stressa sen, han är inte morgonpigg kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Spännande att J ska sitta i stolen idag ;-)



Hoppas du blir bättre snart gumman

2010-05-24 @ 09:07:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Bigsis

Jodå vi har ju lite zombiegener i familejn, kolla bara vår bror ;-).. så man har ju väntat på att de ska ploppa fram hos dig..hihi

Hoppas du mår bättre snart!

2010-05-24 @ 10:06:25
Postat av: Malin

Hoppas du blir pigg snart vännen! KRAM

2010-05-24 @ 15:23:20
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0