En mysig helg till ändo..

   I fredags fotade jag och sminkade Jacqueline som sagt och hade en mysig kväll med en ungersk champagne på kvällen som jag delade med sambon. Och igår var det tandläkaren och en 3 timmars powernap för hela familjen, haha. Men mysigt var det för det, sådant som behövs ibland ;)

   Idag har vi fått besök av Nathalie och hennes lilla 3 månaders baby, Oliwer som var en liten glad filur idag. Han tyckte iallafall om Jari så. Thilda har varit ett litet vilddjur som vanligt idag men himla glad trots det som tur är. Hon har fått lite flytande alvedon mot sina kliande och ömmande tänder då har hon blivit lugnare.

   Vi tog en tur till Tuna för att köpa en "pistol" till Wii så jag kan skjuta zombies med Jari. inte för jag tycker om att spela zombiespel men attskjuta är helt min grej!

   Sen när vi kom hem vägrade tösen somna trots att hon var så himla trött, stod bara och skrek i vanlig ordning. Så jag har börjat med en ny teknik här hemma. Jag var ändå lite trött så jag tog med henne in i vårat sovrum och la henne bredvid mig, hon kröp upp i min famn sen tog det 30 sekunder innan hon somnade och höll om mig, hur mysigt är inte det! Gjorde samma här nyss när hon skulle sova för natten, la henne bredvid mig i sängen i 10 minuter tills hon är lugn och börjar soma till, då är det bara att bära in tösen, helt perfekt!

   Nu ska jag retuschera lite innan läggdags för mig, det är ju skola imorgon!

   Bjuder snart på en till bild ifrån Moas 1 års fotografering eller ifrån modellfotot i fredags vi får se vad jag väljer har ju lite beslutsångest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0