Supertrött efter en hektisk dag med mycket liv.

   Har noll koll på när jag gick ifrån Nadja idag men tror det blev så sent som klockan 17:00. Vilka parasiter jag och Thilda är ;)

   På väg ner på stan så hörde Sofie av sig och mötte upp mig när jag kollade in nya glasögonbågar. Vi begav oss vidare till glasögonbutiken vid Tingsrätten (minns ju inte vad den heter) för att kolla om mina solglasögon ifrån Dior var kvar och vet ni vad, det var dom! Så imorgon kommer jag vara stolt ägare av ett par sprolians nya Dior solbrillor som jag dessutom får betala halva priset för och som heter "The 60´s". Jag är ju fast i mitt 50-talstema och dessa passar utmärkt till den outfiten.

   Sen skulle jag ju bara kika på en body till Thilda på Lindex vilket slutade i att jag även där la undan 2 sommarbodies (nästan helt ärmlösa passar tösen perfekt till somaren när stackaren skal få stå ut med att vara inne i våran varma lägenhet), en klänning som självklart är lite gammalmodig, en dreggellapp med rosor på, en body det står "Baby on the block" tror jag och en ursnygg body med en drös med får på i olika färger. Detta kommer gå på 350 kronor och det tycker jag hon skall få.

   Då jag glömt mina vantar hemma så gick jag och skulle köpa nya på HM, där la jag även undan en snygg svart blus till mig och handlade ett par fingerlösa vantar, haha.

   Vi hann även med en fika Sofie och jag, tackar jag för.

   nu har jag kommit hem och slängt i mig sushi och är heldöd, Thilda sover efter vällingen hon fått och jag somnar snart i soffan så tror minsann att jag faktiskt för första gången på en evighet skall borsta tänderna, slänga mig i sängen till en bra film och snarka hela vägen tills imorgon!

   ZzzZzz.. PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0