Smärta och illamående...

   Det är vad vi beskriver denna morgon. Igår kom Jari hemrusande ifrån jobbet, magsjuk! Så nu blir det ingen mammaträff, vill ju inte smitta de små liven även om jag inte är magsjuk men man vet aldrig.

   Mina höfter vill ej ge med sig, går på en full dos av voltaren och inte fr jag träna, ska tillbaka om 3 veckor och då hoppas jag verkligen det här är borta för det är inte kul att gå hemma med ett litet vildjur som ska klänga överallt när jag gärna inte ska lyfta och inte sitta. Känns ju bra.

   Tackar mamma för mina överrörliga leder just nu, det har gjort saken värre säger naprapaten men det visste jag ju redan om då min foglossning inte var att leka med. Så svullna höfter med för lite ledvätska som leder till att benen, kullederna, "gnider" emot varandra utan något så kallat smörjmedel är ingen höjdare för er som känt av det!

   Nej nu ska jag skicka in lite bilder till tävlingar här men nu vet ni hur mitt underbara läge är, liggandes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0