Retuscherardag idag!

   Sitter och leker för fullt i photoshop bäst jag kan och testar olika tekniker för att se om jag får fram något av intresse. Har dock setat för länge redan då min bakdel domnat bort, haha. Men ska fortsätta ikväll ska försöka få undan och städa lite här hemma nu när lilltjejen sover middag.

   Då kan jag passa på att gå och fundera hur jag vill retuschera ikväll så slipper jag bara testa vidare utan sätta mig och göra klart bilder bara jag kommer överens med mig själv hur jag vill ha det, vi är lite oense om det idag ;)

  Så därav min frånvaro på bloggen idag, hoppas att jag har några bilder att redovisa till kvällen sen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser fram emot att få se lite bilder :-)

2010-03-23 @ 14:54:21
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0