Puckade virriga bloggfotomammor och deras silhuetter

   Japp det är jag det som är en virrig bloggfotandes och måste ju tillägga pysselmamma med mina silhuetter, haha!

   Lustigt, jag vaknade klockan 7 och var pigg som en mört men ingen annan i hushållet, underligt. Bra att förbereda sig för skolan tror jag eftersom jag e pigg såhär tidigt. Hör dock lite mummel ifrån thildas rum. Hon ligger nog och leker i vanlig ordning vilket innebär att hon slumrar om igen efter 5 minuter.

   Upptäckte sen att en stycke fotograf hade ringt mig ifrån Nyköping, kan undra vad han ville. Är himla nyfiken men jag vill inte ringa upp när jag inte är riktigt klar i huvet :) Får ta en kopp the sen är hela världen i rullning.

   Idag ska jag ta en silhuett bild på lilla Sarah jag ska fota, en av mina aldra äldsta vänner som jag känt sen jag var 9. Det du NADJA jag är ju så j-a trög rent ut sagt kom ju på hur jag ska få till det nu och då känner man sig lagom dum, haha. Vi får se vad stackars Sarah och hennes gravidmage ställer upp på sen kul skall det bli iallafall. Jag tror hon blir vacker hur jag än fotar vi får se om jag kankse kan lägga ut en silhuett bild på fröken sen, inte mycket att retuschera på en sådan ;)

   Nej dagordningen lyder, the, vakna till liv, ringa fotografen, ta en dusch, ladda batteriet till kameran, plocka upp och föda lillmonstret och let vidare på gravidfoton för lite inspiration. Vädret är ju bra och det är en bra start idag för mig med lite sol :)

   Hmm har jag glömt något.. Jo just ja ICKE att förglömma beställa bilder MÅSTE jag göra idag.

   PÖSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0