Ny dag - Nya tag

   Ska försöka bege mig ut idag då jag igår för första gången på 3 veckor varit ute och gått och det gick bra. Inte kul att känna sig instängd men vad ska man göra när allt bara gör ont och man gnäller som man gör, haha.

   Just för tillfället sover Thilda och jag har suttit och lagt ut bilder på www.fotosidan.se, ska nog uppgradera mitt konto där nästa vecka så jag får upp mer bilder/dag. Har även skickat bilder till lite tävlingar och hoppas på tur. Usch vad jag längtar tills jag får all den kunskapen jag kommer att ha när jag fotat 1 år. LÄNGTAR!

   Nej nu sover tösen och jag ska väl gå igenom lite bilder som jag lovat göra klart, ska skicka iväg bilder för framkallning lite senare, funderar dock på vart mina bilder jag redan beställt tagit vägen, de kommer nog. Retusch, dusch och promenix. 

   PÖSS!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0