Ny dag med nya upptåg - Thilda är i farten

   Oretuscherade bilder så de är lite korniga och dana då jag ej ville använda blixten så dagsljuset får allt duga till detta :)

   Thilda är lite osäker på sin nya leksak den är roligare när den ligger på golvet och man kan krypa runt överallt annars. Musen till datorn är också en "leksak" vi uppskattar så den får man aldrig ha ifred särskilt inte nu när hon kan ställa sig upp där hon känner för det.

    Annars var favoriten cd-fodralet hon fann idag hennes nya favorit. Tänk man behöver egenltigen inte köpa leksaker till de små liven de har ju så mycket annat de kan busa med. Nu sover lilltjejen lunch och det ska nog jag och mina höfter också göra så jag kanske orkar gå ut en sväng idag. (Jag vet mitt jäkla tjat om mina höfter men det gör tusan ont) På fredag är det 10 månaders kontroll för tösen det ska bli intressant.

   Så på återseende!




Och om ni inte visste det så är jag lite före min tid och lever på 2020-talet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0